گرافیک کده
گرافیک کده
 
فروشگاه گرافیک ارزان

اللَّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الحُجَهِ بنِ الحَسَن صَلَواتُکَ علَیهِ و عَلی آبائِهِ فِی هَذِهِ السَّاعَهِ وَ فِی کُلِّ سَاعَهٍ وَلِیّاً وَ حَافِظاً وَ قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِیلًا وَ عَیْناًحَتَّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَ تُمَتعَهُ فِیهَا طَوِیلا

عظیم ترین مجموعه براش های فتوشاپ Brush Package

.•● برای اولین بار در بین سایت های ایرانی ●•.

▐  شامل 500 براش حرفه ای با موضوعات مختلف   ▐

براش یکی از ابزار های ساده فتوشاپ است که کارایی زیادی تو طرح های گرافیکی دارد و امکان دانلود رایگان آن از سایت های مختلف وجود دارد برای مثال فکر کنید شما میخواهید عکس یک گل رو روی یه طرح گرافیکی بگذارید اگه بخواهید گل را خودتان نقاشی کنید حتما خیلی زمان بر می شود و مهارت خاصی  می خواهد اما شما می توانید گل را در انواع مختلف به صورت براش دانلود کنید و به هر رنگی که میخواهید روی طرح خود اجرا کنید.

چگونگی استفاده از براش:

1_فایل های براش که شما دانلود میکنید باید فرمت ABR باشند در غیر اینصورت براش نیستند.

2_برای اینکه بتوانید از فایل ABR استفاده کنید باید فایل ABR رو در مسیر زیر کپی کنید

محل نصب فوتوشاپ بعد پوشه  Presets و بعد پوشه  Brushes در این پوشه کپی کنید(فایل رو فقط باید در پوشه  Brushes کپی کنید در صورت اشتباه مشکل ساز خواهد شد).

روش راحت و کاربردی تر آن هم این است :

در منوی Edit سپس Preset Manager در قسمت براش ، براش مورد نظرتان را Load کرده و سپس کلید Done را بزنید تا براشی که انتخاب کرده اید در قسمت براش ها بیاید.

یکی از مهمترین دلایل پیشرفت طراحان بزرگ داشتن آرشیو قوی در زمینه فایل های آماده گرافیکی است

 

وب سایت ایرانیان دانلود برای اولین بار در ایران اقدام به جمع آوری و اشتراک گذاشتن برترین براش های فتوشاپ کرده است که این مجموعه عظیم و ازشمند شامل بیش از 500 براش بسیار با کیفیت و حرفه ای در موضوعات مختلف و بسیار گسترده ای می باشد .

یکی از مهم ترین ویژگی های براش این است که با تغییر سایز آن کیفیتش تغییر نخواهد کرد (همانند فایل های وکتور).

مجموعه ای که پیش رو دارید ساخت استاد Ron Deviney است که وب سایت ایرانیان دانلود برای اولین بار در بین وبسایت های پارسی زبان این مجموعه عظیم را به اشتراک گذاشته است . بدین امید که مورد پسند قرار گرفته و رضایت شما عزیزان را جلب نماید.

جهت مشاهده پیش نمایش برخی از تصاویر این مجموعه و دریافت آن به ادامه مطلب مراجعه فرمایید….

 

پیشنمایش برخی از فایل های این مجموعه :

Brush Mega Collection (part1) ScreenShot 1

Brush Mega Collection (part1) ScreenShot 2

Brush Mega Collection (part1) ScreenShot 3

Brush Mega Collection (part1) ScreenShot 4

راهنمای فایل های فشرده :

توجه داشته باشید که رمز تمامی فایل های فشرده موجود در سایت (در تمامی بخش ها) عبارت ir-dl.com می باشد، چنانچه از صحت تایپ رمز عبور اطمینان دارید و هنگام Extract (خارج کردن فایل، از حالت فشرده) با خطاهایی مشابه CRC Error یاWrong Password و … مواجه شدید، به این نکته توجه داشته باشید که تمامی فایل ها با پسوند rar موجود در سایت (به استثنا برخی فایل هایی که جهت کاهش حجم به طور حرفه ای فشرده شده است) دارای قابلیت Recovery (ترمیم) هستند، به این معنی که می توانید با انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل، قسمت های دانلود نشده را بازیابی کنید، این روش به Repair (تعمیر) شهرت دارد که مختص نرم افزار WinRAR نیز می باشد. برای استفاده از از روش Repair، نرم افزار WinRAR را گشوده و فایل مورد نظر را انتخاب نمائید، و در ستون بالایی نرم افزار، گزینه Repair را انتخاب کنید، حال در پنجره جدیدی که باز شده است نوع فایل (rar یا zip) را مشخص کنید و با کلیک روی Browse مسیری که فایل تعمیر شده بدان انتقال می یابد را تعیین کنید. پس از انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل فشرده به مسیر از پیش تعیین شده مراجعه کرده و فایل جدید را Extract کنید. توجه داشته باشید که نام تمامی فایل های تعمیر شده با Rebuilt (بازسازی) شروع می شود. چنانچه که روش Repair کارساز نبود و فایل مورد تعمیر قرار نگرفت، فایل ناقص دانلود شده است و باید مجددا اقدام به دانلود کنید، منظور از دانلود ناقص, عدم دانلود یک کیلوبایت از یک فایل چند گیگابایتی نیز باشد که ناشی از نوسان بیش از حد سرعت در طی دانلود (بخصوص دانلود شبانه)، و Stop و Resume های متعدد است.


نظرات شما عزیزان:

حسنا شکیبا
ساعت10:40---24 ارديبهشت 1393
سلام
بابت مطالب مفید و کار آمدتان ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: ،
برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 24 ارديبهشت 1393برچسب:, توسط رضابیگی
لوگوی دوستان
لینک دوستان



اکبر عبدی در 30 چهره و گریم متفاوت دانلود نرم افزار فرهنگ یار دهخدا شهادت امام موسی کاظم(ع) دانلود FWsim Pro v2.3.2.6 - نرم افزار ساخت نمایش آتش بازی فایل صوتی بسیار زیبا و تاثیرگذار درباره مولای مهربانمان امام زمان (عج) دانلود MAGIX Video Easy HD v5.0.2.105 - نرم افزار ویرایش فیلم دانلود نسخه نهایی نرم افزار ادیوس میکس و مونتاژ فیلم نسخه جدید مرورگر مایکروسافت Internet Explorer 11.0.9600.17107 ساخت کاردستی‌های سه‌بعدی با Foldify 1.6.1 – آیپد ChrisTV Online Premium Edition 10.15 تلویزیون اینترنتی » دعای فرج آسمان را به گوشی نشان دهید تا بگوید کدام ستاره بالای سر شماست + دانلود نرم افزار ویرایش عکس ------- سیمبین بازی فکری و جذاب اختلاف تصاویر به صورت پرتابل برای کامپیوتر بدون شرح مدیریت فایل های مالتی مدیا Free Studio 2014 6.3.0.430 ساخت، ویرایش و تبدیل فایل پی دی اف با Nitro Pro v9.5.0.20 با کیبورد خود پیانو بزنید -Keyboard Piano 4.0
تمامی حقوق این وبلاگ برای گرافیک کده محفوظ و انتشار مطالب با ذکر منبع مجاز می باشد.